WAY. Recreate Yourself

Stwórz ciało, w którym poczujesz się dobrze, dzięki skutecznemu programowi treningowo – żywieniowemu.

WAY. Recreate Yourself

Stwórz ciało, w którym poczujesz się dobrze, dzięki skutecznemu programowi treningowo – żywieniowemu.

Metoda Creo Way

Creo Way to metoda treningowa oparta o personalizację ćwiczeń i odżywiania, pod kątem znalezienia Twojej, najlepszej drogi do efektów. Idea kamieni milowych, pozwala na śledzenie postępów i gwarantuje skuteczność procesu.

Creo Way oparliśmy o dwa kluczowe fundamenty, nad którymi będziesz jednocześnie pracować – Creo Training i Creo Nutrition.

Unikalność spersonalizowanego programu Creo Way polega na tym, że zawsze skupiamy się na realizacji Twoich indywidualnych celów, poprzez wytyczenie do nich najlepszej drogi, w oparciu o kamienie milowe.

O Twoją motywację zadbają trenerzy personalni Creo Place, z którymi będziesz trenować w formule treningu personalnego 1:1 lub personalnych treningów grupowych, do czterech osób.

Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji

poznaj Creo Place i Creo Way od środka

Podczas spotkania z trenerem Creo Place, porozmawiasz o swoich celach oraz założeniach.
Poznasz również ramową strategię działania i dokładnie dowiesz się jak może wyglądać Twoja Creo Way.

Poznaj Creo Way: Creo Training + Creo Nutrition

Zobacz, jak będzie wyglądać Twoja droga do nowego ciała, lepszego zdrowia i świetnego samopoczucia

Zrób pierwszy krok

Konsultacja

Dlaczego?

Chcemy dobrze poznać Twoje cele i potrzeby, aby dowiedzieć się, w jakiej kondycji jest Twoje samopoczucie oraz ciało.

Co robimy?

Przeprowadzamy rozmowę, podczas której analizujemy Twój aktualny tryb życia, pracy, przyzwyczajenia, styl odżywiania, ilość stresu, możliwości czasowe itp. Analizujemy również Twoje nawyki ruchowe i ewentualne bóle, kontuzje, napięcia mięśniowe.

Co z tego wynika?

Indywidualna strategia, przygotowana zgodnie z Twoimi potrzebami i dostosowana do Twoich realiów życia. Jedyny skuteczny plan zmian, to taki, w którym trening oraz odżywianie, stają się nowym stylem funkcjonowania.
Jesz dobrze i ruszasz się, nie dlatego, że musisz, ale dlatego, że jest to dla Ciebie dobre (i Ty jesteś o tym głęboko przekonany!). Efektem takiego działania będzie nowe ciało, które zachowasz na zawsze.

CREO TRAINING

Kamienie milowe

Zacznij z tym co masz

krok I

Dlaczego?

Aby przygotować Twoje ciało do bezpiecznej i efektywnej aktywności fizycznej oraz poprawić samopoczucie.

Co robimy?

Wykonujemy trening pod kątem elastyczności, gibkości, mobilności, świadomości ciała, aktywacji mięśni, nauki oddechu.
Budujemy podstawową kondycję

Co z tego wynika?

Uzyskujesz ciało gotowe do dalszej drogi. Wiesz jak prawidłowo kontrolować mięśnie. Pozbywasz się dolegliwości bólowych (np. kręgosłup, szyja, kolana). Widzisz pierwsze efekty.
Masz więcej energii.

Nabierz rozpędu

krok II

Dlaczego?

Aby osiągnąć pierwsze efekty sylwetkowe, sprawnościowe i zdrowotne. Aby poczuć się dobrze w swoim ciele.

Co robimy?

Trenujemy fundamentalne ruchy angażujące całe ciało. Budujemy kondycję i wytrzymałość. Pracujemy nad mobilnością.

Co z tego wynika?

Wchodzisz na prostą ścieżkę do realizacji swoich celów. Trening zapewnia ogólną sprawność oraz przybliża Cię do celu. Zaczynasz czuć się tak, jak jeszcze nigdy w swoim życiu.

Bądź nie do zatrzymania

krok III

Dlaczego?

 Aby utrwalić najważniejsze nawyki ruchowe. Aby skupić się na elementach stojących między Tobą, a Twoim celem.

Co robimy?

Personalizujemy każdy element treningu pod Twój cel. Skupiamy się na dobraniu najlepszej mieszanki treningowej.

Co z tego wynika?

Tydzień po tygodniu uzyskujesz coraz większą sprawność i widzisz regularne zmiany w sylwetce oraz funkcjonowaniu organizmu. Trening staje się Twoim nawykiem.

Zamień ciało w maszynę

krok IV

Dlaczego?

Aby osiągnąć Twój genetyczny potencjał i wprowadzić Twoje ciało na najwyższy, możliwy poziom.

Co robimy?

 Doprowadzamy do perfekcji elementy Twojego treningu. Identyfikujemy i pracujemy nad słabymi ogniwami. Realizujemy dodatkowe cele treningowe.

Co z tego wynika?

Kiedy uzyskasz swój cel, nabierzesz apetytu na więcej. Chcesz być w najlepszej kondycji, ponieważ dzięki temu czujesz się lepiej i zdrowiej. Przykładowo: osiągnąłeś szczupłą sylwetkę, ale chcesz przebiec maraton? Pomożemy Ci w tym.

CREO NUTRITION

Kamienie milowe

Zacznij z tym co masz

krok I

Dlaczego?

Aby stworzyć dietę, która stanie się Twoim “normalnym” sposobem odżywiania.

Co robimy?

Analizujemy aktualne nawyki, identyfikujemy te niewłaściwe (czerwone flagi). Zgrywamy nowe przyzwyczajenia z Twoim stylem życia.

Co z tego wynika?

Naprawiasz nawyki, które sprawiły, że chcesz zmienić swoje ciało. Budujesz odpowiednie nastawienie psychiczne do zmiany swojego organizmu. Zaczynasz mieć więcej energii do pracy i treningu.

Nabierz rozpędu

krok II

Dlaczego?

Aby nauczyć się podstaw zdrowego odżywiania i wykształcić właściwe nawyki.

Co robimy?

Dokonujemy prostych zmian w Twoim jadłospisie. Uczysz się co należy jeść i w jakich ilościach.

Co z tego wynika?

 Zaczynasz rozumieć jak działa Twoje ciało – co mu służy, a co nie. Obserwujesz pierwsze pozytywne efekty: chudniesz, budujesz mięśnie, zmieniasz sylwetkę, czujesz się coraz lepiej.

Bądź nie do zatrzymania

krok III

Dlaczego?

 Aby realizować plan odżywiania, w oparciu o indywidualne preferencje. Wcielasz plan do swojej codzienności.

Co robimy?

Otrzymujesz konkretny plan odżywiania, zgodny z Twoimi przyzwyczajeniami i nowymi nawykami. Uczysz się działać na planie cały rok.

Co z tego wynika?

 Wprowadzasz plan odżywiania naturalnie, ponieważ masz już wyrobione odpowiednie nawyki. Nie męczysz się jak na zwykłej “diecie”. Jesz skutecznie i obserwujesz efekty, ponieważ rozumiesz, że to dla Ciebie jest dobre.

Zamień ciało w maszynę

krok IV

Dlaczego?

Aby dać Ci maksimum energii i wyciągnąć z Twojego ciała 100% potencjału.

Co robimy?

 Wchodzimy na wyższy poziom optymalizacji odżywiania. Dopasowujemy odżywianie do nowych, nawet ekstremalnych celów.

Co z tego wynika?

Niski poziom tkanki tłuszczowej i perfekcyjnie zarysowane mięśnie? Wytrzymałość i siła jakiej nie miałeś nigdy? Takie cele wymagają odpowiedniego odżywiania. Na tym poziomie osiągasz ciało, o którym wcześniej Ci się nie śniło.

Jesteś gotów, żeby zacząć?

 zarezerwuj swoje miejsce na bezpłatną konsultację

Creo Way – krok po kroku

Realna zmiana ciała wymaga kompleksowego programu, który przeprowadzi Cię przez wszystkie kroki. Poniżej możesz dokładnie zapoznać się z naszą filozofia treningową i poznać szczególy kamieni milowych.

Wywiad

Pierwszym krokiem do rozpoczęcia Creo Way, jest spotkanie w formie rozmowy.
Podczas takiej konsultacji szczegółowo omawiamy Twoje założenia, dotychczasowe działania oraz aktualne możliwości.
Celem jest ustalenie indywidualnej strategii działania, w oparciu o założenia Creo Way.
Na tym etapie określimy również od, którego kroku Creo Way, powinieneś rozpocząć swoją przygodę z treningiem.

krok 0

Zacznij z tym co masz

Krok 1 jest fundamentem realizacji Twoich celów. Bez względu na to, czy chcesz schudnąć i pozbyć się tkanki tłuszczowej, zbudować mięśnie, wymodelować ciało lub zredukować bóle pleców, potrzebujesz odpowiedniego przygotowania.
Praca nad elastycznością i sprawnością mięśni, wzmacnianie kluczowych partii, poprawienie kondycji, a także osiągnięcie zdrowego dla serca poziomu tkanki tłuszczowej, pozwoli na efektywną oraz bezkontuzyjną pracę,

krok 1

Krok milowy I

Creo Training

1. Uzyskanie przynajmniej 16 punktów podczas Functional Movement Screen (dowiedz się co to – kliknij!).

2. Kondycja na poziomie HRR + 20, sprawdzone w teście Coopera na 2,4 km (bieg lub chód)

Creo Nutrition

Uzyskanie zdrowego poziomu tkanki tłuszczowej – poniżej 32% u kobiet, poniżej 25% u Mężczyzn.

Czas

Min.: 1 miesiąc
Max.: 6 miesięcy
Średnio: 3 miesiące

nabierz rozpędu

Przekuj motywację w nawyk. Zbuduj regularność treningową i osiągnij zdrowy poziom tkanki tłuszczowej. Rozwijaj wszechstronnie swoje ciało, popraw komfort życia.Praca nad elastycznością i sprawnością mięśni, wzmacnianie kluczowych partii, poprawienie kondycji, a także osiągnięcie zdrowego dla serca poziomu tkanki tłuszczowej, pozwoli na efektywną oraz bezkontuzyjną pracę,

krok 2

Krok milowy II

Creo Training

– Pompka x (M:10 K:5)
– Podciąganie
(M:2 K:1-50%BW)
– Plank (M:60s K:40s)
– Przysiad FS z kettlem (M: 10×15%BW*, K:10×10%BW).
– Martwy Ciąg sumo z KB (M: 10×25%BW K:10×20% BW)
– Farmer Hold z kettlami/hantlami (M: 20% BW x 60s K: 15%BW x 60s)

2. Kondycja na poziomie HRR 25-30 sprawdzone w teście Coopera na 2,4 km (bieg lub chód)

Creo Nutrition

Mężczyźni: BF: 18-24%

Kobiety: BF 25-31%

Czas

Min.: 2 miesiące
Max.: 6 miesięcy
Średnio: 3 miesiące

bądź nie do zatrzymania

Osiągnij ciało, o którym dawniej marzyłeś. Przenieś trening i odżywianie na wyższy poziom. Zacznij nowy styl życia oparty o zdrowie, sprawność oraz estetyczną sylwetkę.

krok 3

Krok milowy III

Creo Training

– Bench Press (M: BWx1 K: 25%BWx1)

– DL (M: BWx5 K: 50%Bw x5)

– BS (M: BWx5 K: 50%BW x 5)

-SP (M: 50%BWx1 K: 15%BW x 1)

-Russian Swing z KB (M: 28 kg x 20 K: 16 kg x 20)

2. Test Coopera 5km, na poziomie: średnio/dobrze

Creo Nutrition

M: BF:14-17%

K: BF: 21-24%

Czas

Min.: 3 miesiące
Max.: 9 miesięcy
Średnio: 6 miesięcy

zamień ciało w maszynę

Trenuj i odżywiaj się na elitarnym poziomie. Wykorzystaj w 100% swój genetyczny potencjał. Zbuduj niesamowitą sylwetkę, nieosiągalną dla zwykłych śmiertelników.

krok 4

Krok milowy IV

Creo Training

– Clean (M: 75% BWx1 K: 50% BW x 1)

– Snatch (M: 50%BWx1 K: 25% BWx1)

-Muscle Up (M: BWx1 K: 50%BW x1)

-DL (M:150%x1, K: 100%x1)

– Test Coopera: bardzo dobrze

Creo Nutrition

M: 6-13% i mniej

K: 14-20% i mniej

Czas

Min.: 3 miesiące
Max.: 9 miesięcy
Średnio: 6 miesiące

Czujesz, że to coś dla ciebie? 

Konsultacja!

Creo Place – Twoja osobista przestrzeń treningowa

Creo Place powstało z myślą o ludziach, którzy potrzebują komfortowej przestrzeni, w której mogą efektywnie pracować nad swoim ciałem i samopoczuciem.

Trening w kameralnych studiach, wraz z profesjonalnym trenerem, pozwala na realizację Creo Way – indywidualnego programu treningowego, stworzonego zgodnie z Twoimi potrzebami.

Zgodnie z naszą filozofią, czas treningu nie może być kolejnym obowiązkiem, który próbujesz wcisnąć w wypełniony po brzegi kalendarz. Trening nie może być kolejnym punktem dnia do odhaczenia. Dlatego stworzyliśmy warunki sprzyjające Twojemu komfortowi.

W odróżnieniu do siłowni, otrzymujesz prywatną przestrzeń, w której nie ma tłumów, męczącej muzyki, obcych ludzi. W Creo Place nie musisz przejmować się tym, jak ktoś na Ciebie patrzy, możesz skupić się wyłącznie na sobie i Twoich celach.
W Creo Place wyrywasz się z obowiązków prozy życia, by odpoczac i wrócić z nową energią.

Jestesmy czymś więcej niż studiem treningu personalnego, ponieważ Twoja przemiana oparta jest pod konkretne założenia programowe, których realizacja dokonuje się poprzez osiąganie kolejnych kamieni milowych.
Nie ma przypadkowych treningów, każdy kolejny jest cegiełką na drodze do Twojego celu.

FAQ

Chcesz dowiedzieć się więcej o Creo Way? Przeczytaj najcześciej zadawane pytania. Jeżeli nie znalazłeś odpowiedzi, napisz do nas na: kontakt@creoplace.pl lub zadzwoń – 797638499.

Czym są kroki milowe?

Kroki milowe są opracowanymi przez nas kolejnymi etapami, indywidualnej drogi do Twojego celu. Takie podejście umożliwia nam efektywne i skuteczne działanie.

Dla kogo jest Creo Way?

Creo Way jest dla każdego, kto chciałby zmienić swoje ciało, poprawić zdrowie, poczuć się lepiej. Kroki milowe są uniwersalne, ale Twoja droga do nich – zawsze indywidualna. Dlatego program Creo Way stosujemy w wielu przypadkach.

Jak zacząć?

Współpracę rozpoczynamy od bezpłatnej konsultacji w formie rozmowy oraz treningu. Podczas takiego spotkania dokładnie ustalamy Twoje cele, a także dostosowujemy do Ciebie strategię działania.

Jak wygląda oferta?

Nasza oferta to przede wszystkim trening personalny oraz personalne zajęcia grupowe. Dodatkowo oferujemy fizjoterapię i psychodietetyka. Wszystkie usługi łączymy w spójną, spersonalizowana ofertę. Więcej o ofercie – tutaj.

Trening personalny, czy zajęcia grupowe?

Jeżeli nie wiesz, co wybrać – zdaj się na nas. Przyjdź do Creo Place na bezpłatną konsultację, pomożemy dobrać właściwą opcję.

Co wyróżnia Creo Way?

Przede wszystkim jest to system kroków milowych, dzięki którym osiągasz konkretne efekty. Twoje Droga do kolejnych etapów jest spersonalizowana, a nad wszystkim czuwa zespół ekspertów: trener, fizjoterapeuta, dietetyk, psycholog.

Czy musze realizować całą Creo Way?

Od Ciebie zależy, w jakim tempie chcesz osiągać swoje cele. Ty również decydujesz o tym, gdzie jest meta. Dobre efekty możesz uzyskać na każdym kroku milowym.

Jak wyglądają treningi?

Creo Training, zawsze jest dostosowany do Ciebie. W naszym podejściu łączymy różne elementy aktywności fizycznej: elastyczność, mobilność, mocne mięśnie głębokie, siłę, wytrzymałość, sprawność. Ustalając Twoje cele, wiemy na czym powinniśmy się skupić.